Bayi Kembar 4 Tak Rasa Air Susu Ibu

797 views


Bayi Kembar 4 Tak Rasa Air Susu Ibu|Kebahagiaan sepasang suami isteri viral melahirkan bayi kembar 4 baru-baru ini sirna apabila empat puterinya meninggal dunia satu persatu.

Betapa susah payah saya mengandung dan melahirkan mereka,namun takdir berkata lain,ke 4 puteri saya yang sudah pun diberi nama dan mereka menghadap ilahi satu-persatu tulis Annisa (22) melalui akaun facebooknya.

Natizen yang turut perihatin meluahkan rasa simpati kepada annisa yang dipercayai menikah 2 tahun lalu dengan seorang lelaki berusia 41 tahun.

Proses bersalin prematur membuat ke empat puterinya harus di rawat dengan berhati-hati terutama masalah berat badan yang ringan masing masing 1kg, 1,1kg, 9 ons, dan 1kg.

Satu hari selepas bersalin beliau menerima kenyataan bayi ketiganya meninggal dunia akibat tidak dapat bertahan menderita kelainan selain memiliki berat 9 ons .

Selang dua hari berikutnya bayi pertama dan ke empat pula meninggal dunia akibat masalah jantung yang terlalu lemah.

Saya yakin disebalik semua ini ada hikmahnya kata Annisa menahan duka ketika dihubungi pemberita.

Annisa mengungkapkan dirinya sangat berharap bayi keduanya dapat bertahan,beliau pun sempat melihat perkembangan bayinya yang sudah bertambah berat.

Namun setelah 13 hari,bayi malang itu mengikuti jejak 3 saudaranya pada jumaat kelmari kerana keadaan jantung yang lemah.

Saya benar-benar berharap,apatah lagi saya sudah melihat pipinya yang semakin gemuk dan comel,saya tetap mengasihi ke empat puteri saya meskipun mereka sudah tidak dalam pelukan saya.katanya.

Tags: #Bayi Kembar 4 #Tak Rasa Air Susu Ibu