Anggota Polis Kantoi Pau Duit Pengemis 3 Ringgit Jadi Viral Panas

1181 views

lop

Anggota Polis Kantoi Pau Duit Pengemis 3 Ringgit Jadi Viral Panas|Sebuah gambar pengemis dengan keadaan yang sangat menyedihan dan makanan berterabur di dakwa telah dipecahkan oleh anggota polis.

Irwan Tasha Che’Omar yang menangkap gambar tersebut menyakan dalam laman faceboknya bahwa
“abang-abang Polis” di Bukit Bintang telah “POW” duit RM3 hasil dari mengemis lelaki ini.

Tujuan saya amik gambaq ni adalah,nak tunjukan uncle ni adalah manusia jugak. Kepada Abg2 polis yang “PAU” duit RM3 hasil dia mengemis dan pecahkan bekal makanan dia, tak kisah la,apa “background” dia sebelum ni.Tuhan melihat segala-galanya dan abg2 polis terlupa ramai pelancong yg tengok.Di tempat awam. Kejadian berlaku pada 11/09/2015 jam 9 mlm keatas, di Bukit Bintang. Harap pihak berwajib Ambil tindakan sewajarnya terhadap pelaku2 tersebut.

OmenDeMalicious_2015-Sep-14

Respon natizen berkenan dengan dakwaan beliau sangat cepat dan nama polis mendapat kecaman hebat dari pengguna facebook,namun masih tidak diketahui anggota polis yang terlibat sama ada anggota polis bantuan atau sukarewalan polis.

OmenDeMalicious_2015-Sep-14 1

Adakah benar dakwaan Irwan Tasha Che’Omar yang menjadi saksi mata kejadian.diharap kepada pihak polis dan mana mana anggota yang tertuduh agar tampil memberikan penjelasan apa sebenarnya yang berlaku,karna dalam ruangan komen isu berkenan ramai yang menyuruh memviralkan perkara ini.kami mengagak ini berkemungkinan salah sangka orang awam yang menjadi saksi.

Tags: #3 ringgit #anggota polis #pau #Pengemis