Anak Rogol Ibu Kandung Sendiri Ketika Tidur

2034 views

ko

Anak Rogol Ibu Kandung Sendiri Ketika Tidur|Seorang lelaki berusia 28 tahun telah bertindak merogol ibu kandunya sendiri ketika ibunya asik tidur.

Tidakan yang dikatakan zalim dan tidak bermoral telah mecetuskan kemarahan warga sekitar.lelaki yang berumur 28 tahun itu telah dihukum penjara selama 20 tahun dan sebatan 16 kali oleh mahkamah sesyen di kuching.

Hakim amenudin ahmad menjatuhkan hukuman selepas penganggur berkenan mengaku bersalah atas 2 tuduhan rogol yang didakwa dilakukan dikediamannya batu 24 jalan kuching serian,kejadian itu berlaku kira kira pukul 1 pagi dan 1.20 pagi februari lalu.

Tertuduh bertindak merogol ibunya yang ketika itu ibunya sedang enak tidur di dalam bilik, insiden itu disedari oleh adik tertuduh yang kebetulan tidur bersebelahan bilik ibunya.

Adik lelaki tertuduh yang mendengar jeritan kuat suara ibunya terus pergi kebilik tersebut dan terkejut apabila abang kandunya itu memaksa ibunya bersetubuh yang sudah pun dalam keadaan telanjang dengan ibu yang berusia 50 tahun itu.

Kemudian adik kepada tertuduh terus mendekati abangnya yang tidak sedar diperhatikan dan menumbuk suspek yang ketika itu berada di atas badan ibu kandungnya .

Tags: #anak rogol ibu #anak rogol ibu kandung