Abang Sayang Dah Hantar Gambar Tak Pakai…”Janda Anak 7″

1244 views

KOLP

Abang Sayang Dah Hantar Gambar Tak Pakai…”Janda Anak 7″|Apabila membaca kisah ini,berpikir sejenak,bagaimanakah tahap kesabaran seorang isteri yang masih boleh bersabar dengan seorang suami yang tidak bertanggung jawab serta mementingkan diri sendiri?

Bukan sekali akan tetapi 5 kali kantoi kahwin dengan wanita lain secara senyap senyap..selepas itu kantoi pulak dengan janda anak tujuh.Sungguh tak dapat dibayangkan bagai mana perasaan seorang isteri.

Berikut kisahnya.

Sy ibu kepada 3 orang anak, umur 52 tahun dan mempunyai suami yang macam tak adea suami. Tak bertanggungjawab, anak dari kecil sy lah yg penat lelah membesarkn. Dia bila dapat duit epf tingggalkan sy dengan duit 20 ringggit je dan kahwin tanpa pengetahuan sy.

Sy sampai tak ada rumah merempat jaga anak kecil-kecil lagi. Bekerja penat lelah. Lepas beranakkan anak ke 3, lepas pantang sy kerja lagi. Anak yang kecil di jaga oleh anak sy umurnya 9 tahun. Bila anak dah besar dia datang balik menagih simpati. Sy jenis yg cepat kesian, sy terima dia balik tapi dia buat hal lagi kahwin lain dekat siam.

koip
Bini sebelum ni dia tinggalkan lagi. Boleh dikatakan dia kahwin dah 5 kali tapi semua tanpa izin sy. Sekarang ni dia tinggal dengan sy dah masuk setahun. Bulan 2 baru ni sy dapat tahu dia skandal lagi dengan janda beranak 7. Sy tahu pun sy syak yg dia pandai sorok handphone. Bila ditanya katanya handphone rosak. Sy intip kelakuan dia rupanya bergayut dalam kereta berjam2.

Then sy curi-curi handphone dia. Bila tengok memang betul dia skandal dengan janda umur 48 tahun, siap hantar gambar berkemban gambar menghairahkan. Janda tu pula asyik minta duit dan suami sy bagi je ap dia nak. Anak-anak sy semua marahkan suami sebab mereka tahu betapa siksanya sy menjaga anak. Sebabkan janda tu hubungan suami dengan anak pun tak baik. Anak cukup tak suka perangai bapanya. Biar lah die..sy xheran coz sy ada ank2…insyaallah sy nk slesaikn msalah ke mhkamah..doakn sy ..sy sertakn gambar laki sy n pmpuan janda yg xmalu..n chatting die skali

Sumber : KRT

 

kopi

jio

 

 

 

Tags: #Abang Sayang Dah Hantar Gambar Tak Pakai #Janda anak 7

loading...