Suami Ceraikan Isteri Karena Kemaluan Berbunyi Pelik Ketika Berhubungan Intim

Suami Ceraikan Isteri Karena Kemaluan Berbunyi Pelik Ketika Berhubungan Intim|Seorang wanita yang sangat mencintai suaminya mengaku tidak dapat lagi menahan kepedihan atas retaknya hubungan rumah tangga mereka.

Beliau yang sudah pun memiliki anak 3 berkata ia sudah tidak tahu mahu berbuat bagaimana,selepas suaminya mahu menikah lagi dengan seorang wanita karena sudah tidak bergairah disebabkan kemaluannya mengeluarkan bunyi yang pelik saat mereka melakukan hubungan intim.

“Suami ingin mengambil wanita lain sebagai isteri barunya karena menurutnya alat vital kepunyaanku mengeluarkan suara saat kami berhubungan intim”

“Aku tak tahu apa yang terjadi, tapi setelah kelahiran anak ketiga, aku mulai sadar jika alat vitalku itu mengeluarkan banyak suara, bahkan ketika aku berjalan atau duduk”

Selama kami berhubungan seks adalah yang paling parah dan membuat suamiku tak bergairah”.katanya.

Sebelumnya wanita ini sudah beberapa kali berubat baik secara kecanggihan teknelogi mahupun cara tradisional.

Terakhir kali beliau telah bertemu Orang pandai (pendeta),dan pendeta itu berpendapat,beliau telah mendapat hukuman daripada tuhan,tapi beliau tidak percaya.

Hubungan suami isteri yang mulanya di jalin dengan hubungan persahabatan,cinta dan akhirnya suami isteri itu ibarat teur dihujung tanduk meminta ramai untuk memberi sembarang nasihat.@break_or_makeup

Tags: #berbunyi #bunyi pelik #Cerai #Kemaluan..